Les previsions de l'aeroport, segons va reconèixer el mateix director, Lluís Sala, són tancar el 2011 amb 3 milions de passatgers, quasi dos milions menys que l'any passat. L'aeroport gironí ha notat una davallada de passatgers des del passat setembre quan Ryanair va començar a operar a Barcelona. Des de llavors, les pèrdues s'han situat entorn al 30-35%. Ni les noves rutes que obrirà Ryanair ni les dues noves companyies que operaran a Girona, són suficients per compensar la retallada de vols de l'aerolínia irlandesa, provocada pel desacord amb el govern de la Generalitat a l'hora de signar l'acord de subvencions.

No obstant això, Lluís Sala es va mostrar confiat que les negociacions entre Ryanair i la Generalitat arribin a bon port. "Ryanair se sent a gust a Girona i li és rendible", va assenyalar, que tot i això reconeix que cap altra companyia "cap, pot oferir el mateix que Ryanair".
30 de març de 2011